Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
2024-04-09

Kup taniej w Abonamencie

Sovendus kup rabatowy Sovendus kup rabatowy

Kupując w Abonamencie, oszczędzasz czas i pieniądze.

Zamów raz z rabatem, by Twój ulubiony towar sam do Ciebie przychodził tak często, jak chcesz.

Z kolejnymi dostawami powiększa się rabat na Twój ulubiony towar.

Sprawdź szczegóły!

Korzyści z abonamentu

1

Oszczędność pieniędzy

Już od pierwszego zamówienia otrzymujesz rabat, który powiększa się wraz z cyklem kolejnych dostaw.

2

Oszczędność czasu

Zapisując się na abonament, nie musisz myśleć o kolejnych zamówieniach. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, który poświęciłbyś na przechodzenie ścieżki zakupowej.

3

Wygoda

Decydując się na abonament, nie trzeba się już martwić, że w domu lub biurze zabraknie kawy. Sklep zadba o kwestie logistyczne i dostawę.

4

Elastyczność

W każdej chwili możesz zakończyć lub odnowić abonament

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak znaleźć towary w abonamencie?

Szukaj towarów oznaczonych tagiem "Abonament" lub na liscie towarów skorzystaj z filtra 'Abonament', zaznaczająć w nim opcję 'Tak'. Jeśli w kategorii, w której się znajdujesz nie ma takiego filtra, oznacza to, że żaden z towarów w tej kategorii nie jest w sprzedaży abonamentowej.

2. Kto może kupić towary w abonamencie?

Z abonamentu może skorzystać klient detaliczny z zarejestrowanym kontem w naszym sklepie internetowym.

3. Jak dokonać zakupu w abonamencie?

Należy przejść na stronę towaru, który jest w abonamencie i kliknąć przycisk 'Kup taniej %'. Potem należy wybrać częstotliwość, z jaką towar będzie do Ciebie wysyłany i kliknąć 'Dodaj do koszyka'.

4. Czy w jednym zamówieniu mogę kupić towary w abonamencie i poza abonamentem?

Klient może złożyć zamówienie: jednorazowe (nie w abonamencie); w ramach abonamentu lub mieszane (towar nie w abonamencie + towar abonamentowy).

UWAGA! Dodanie do koszyka towaru w ramach abonamentu oraz dokładnie takiego samego towaru (w dokładnie tej samej liczbie) w ramach zakupu jednorazowego spowoduje zsumowanie się zamówień i wszystkie sztuki zostaną zakupione w ramach abonamentu.

5. Czy mogę zarządzać abonamentem z poziomu konta klienta?

Zarządzaniem abonamentami możliwe jest po zalogowaniu się na konto klienta w zakładce Moje Konto - Abonamenty.

6. Jakie opcje dostępne są w ustawieniach abonamentu?

W ustawieniach wybranego abonamentu dostępne są następujące opcje: zakończenie abonamentu; zmiana daty dostawy wyłącznie najbliższej dostawy lub zmiana daty najbliżej i kolejnych dostaw; przesunięcie daty najbliższej dostawy o wskazaną przez Sklep liczbę dni.

Jeśli zmiany obejmujące zakończenie abonamentu albo zmianę daty dostawy zostaną wprowadzone po realizacji bieżącej płatności cyklicznej, wejdą one w życie od następnego cyklu.

Dni niemożliwe do wyboru terminu dostawy to dni, w których wybrani kurierzy nie dostarczają przesyłek.

7. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie w ramach abonamentu?

Płatność za zamówienia abonamentowe lub mieszane jest możliwa wyłącznie poprzez podpiętą kartę płatniczą w ramach płatności cyklicznej. Płatność za zamówienia w ramach abonamentu powtarzana jest automatycznie w określonych cyklach.

9. Czy dane mojej karty są bezpieczne?

Dane Twojej karty są bezpieczne i nie są przechowywane przez sklep, a obsługa nie ma wglądu w dane Twojej karty. Płatność odbywa się za pośrednictwem operatora płatności IdoPay, który spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa niezbędne do świadczenia takich usług zgodnie z obowiązującym prawem.

10. Czy abonament łączy się z promocjami?

Tak, abonament łączy się z Promocjami.

11. Czy abonament łączy się z Ofertami specjalnymi?

Zamówienia w ramach abonamentu nie uwzględniają obniżki cen towarów w ramach oznaczenia (widoczne w koszyku) Ofert specjalnych.

12. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w ramach abonamentu?

Można dokonać zwrotu towaru objętego abonamentem w ramach odstąpienia od umowy, zgodnie z ogólnymi postanowieniami Regulaminu Sklepu.

13. Czy cena towaru w ramach abonamentu może się zmienić?

Cena towarów w abonamencie może zostać zmieniona w trakcie trwania abonamentu. Klient zostanie poinformowany o zmianie ceny w automatycznym mailu "Utworzenie zamówienia abonamentowego" ze wskazaniem daty, do której z abonamentu można zrezygnować bez obciążenia karty w ramach najbliższej płatności cyklicznej. Jeśli do wskazanej daty abonament nie zostanie zakończony, środki zostaną pobrane, a zamówienie zrealizowane.

14. Co w przypadku chwilowego braku towaru objętego aktywnym abonamentem?

Dokładamy starań, aby zamówienie zawsze dotarło na czas. Może się jednak zdarzyć, że towar objęty abonamentem jest chwilowo niedostępny. W przypadku braku takiego towaru Sklep niezwłocznie poinformujemy o tym klienta. Chwilowy brak towaru nie powoduje zakończenia abonamentu. Abonament zostanie jednak zakończony, jeśli zamówienie w ramach poprzedniego cyklu abonamentu nie zostanie poprawnie sfinalizowane.

15. Czy zamówienie abonamentowe mogę odebrać osobiście w punkcie odbioru?

Jeśli w koszyku ujęty jest zakup abonamentowy, opcja dostawy Odbiór osobisty nie będzie dostępna.

16. Czy cena dostawy zostanie doliczona do zamówienia abonamentowego?

Cena za dostawę dla zamówień w ramach abonamentu jest każdorazowo wyliczana na podstawie aktualnego cennika dostaw, odpowiednio dla wartości zamówienia.

17. Czy otrzymam informację o wysyłce zamówienia w ramach abonamentu?

Każdorazowo po utworzeniu zamówienia abonamentowego wyślemy potwierdzenie utworzenia zamówienia wraz z jego szczegółami: przedmiotem, liczbie produktów, cenie (w tym także o zmianie ceny, jeśli miała ona miejsce), terminie planowego pobrania środków z karty oraz terminie realizacji zamówienia. Wiadomość jest wysłana nie później niż na 3 dni przed obciążeniem karty w ramach płatności cyklicznej. W mailu znajduje się też informacja o możliwości zakończenia abonamentu ze wskazaniem daty, do której należy złożyć dyspozycję zakończenia abonamentu, aby była skuteczna w aktualnym cyklu. W przypadku zakończenia abonamentu po dacie wskazanej w mailu - zakończenie będzie miało skutek od kolejnych zamówień abonamentowych.

18. Kiedy abonament się zakończy?

Abonament zostanie zakończony po utracie ważności karty powiązanej z abonamentem lub braku możliwości autoryzacji zlecenia płatniczego z innych powodów; po złożeniu dyspozycji zakończenia abonamentu przez Klienta lub wycofaniu abonamentu przez Sklep.

pixel